Earn free bitcoin
MERAKLI KURTCUK - SOSYALPROBLEMLER

18 Şubat 2015 Çarşamba

VAHŞETİNİN GERÇEK KATİLİ.....

 



                                ÖZGECAN VAHŞETİNİN GERÇEK KATİLİ.....


        Özgecan vahşetini yapan sadece Ahmet Suphi Altındöken midir ?  Yoksa katil zanlısına yardım eden  BABAsı mı? Şimdi olaya farklı pencereden bakmaya çalışalım.

         Birkaç gündür televizyonlarda gazetelerde katil zanlısının annesinin ve eşinin röportajlarını görüyor ve okuyoruz. Katil zanlısının ailesinin söylediklerini hatırlayalım.


Annesi:

- Babasıda beni dövüyordu. Gidecek yerim yoktu. Beni kemerle , kesici aletlerle dövüyordu. Suphi'nin babasının yanında çalıştığını öğrendiğimde babası ile çalışmasını istemedim. Olayı duyduğumda inanmadım ta ki babasınında olduğunu öğrenene kadar babasının da olduğunu öğrendim o zaman inandım. Benim çocuğumu babası mahvetti..

Eşi: 

- Severek evlendik ancak hayatı bana zehir etti. Sürekli bana şiddet uyguluyordu bir kaç ay önce boşanma davası açtım beni ölümle tehdit etti. Tekrar eve döndüm.


          Yukarıdaki açıklamalardan da anlaşıldığı üzere baba anneye yıllarca şiddet uygulamış bu ortamda büyüyen katil şiddeti eşine de uygulamış. Bu olayda bana göre katilden çok babasının suçu daha büyüktür . Bu olayda bile oğlunun işlediği cinayetten sonra bile emniyete teslim etmek yerine suça ortaklık yapmıştır.

       Bu olayda çocukların rol model aldıkları anne ve babanın ev içindeki davranışlarının önemi bu olayda açıkça ortaya cıkmıştır. Çocuklarımızı yetiştirirken çok dikkatli olmalı çocuklarımızı yetiştirirken yaptığımız hataların ileride nedenli büyük problemlerle karşılacağımızı unutmamalıyız.

         




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim toplum olarak kanayan yaralarımızı ne kadar güzel dile getirmişsiniz kaleminize yüreğinize sağlık...

Related Posts with Thumbnails