Earn free bitcoin
MERAKLI KURTCUK - SOSYALPROBLEMLER

23 Şubat 2015 Pazartesi

ÖLDÜREN KARTOPU !!!!

                                                     




                                          
                                                   

                                                    ÖLDÜREN KARTOPU  !!!!

       
          

                 Son günlerde toplumumuzun ne kadar tahammülsüz ne kadar hoşgörüden uzak olduğunu bir kez daha üzülerek izledik.

                Camına gelen kartopu yüzünden sinirlenen esnafın şuursuzca bıçakla saldırması sonucunda NUH KÖKLÜ vefat etti.

              Bu olayda gördüğümüz üzere ülkemizde kırılan bir camın bir insan hayatı kadar değeri olmadığını bir kez daha gösterdi. O cam kırıkları bir ocağı bir canı söndürdü.

     Toplumumuz neden bu kadar hoşgörü yoksunu neden bu kadar tahammülsüz oldu? İnsanlar dışarıda dolaşırken,trafikte ufacık bir sebepten kavga edebiliyor insanların canına kast edebiliyor.Toplumumuzda bencillik almış başını gidiyor ; herkes önce ben davasında.. Hiç kimse kendinde suç görmüyor daima başkasında hatayı arıyor. Oysa bizim dinimizde örf ve adetlerimizde hoşgörüyü birbirimize saygıyı öne çıkarıyor. İnsanlarımızın çektikleri maddi sıkıntılar kazanç için verdikleri mücadele onların bu duygularını da körertiyor. Zaman zaman şahit oluyoruz maddi zorluklar içindeki şahışların ailelerini yok ettiklerini. Bu olayları tabi ki sadece maddiyata bağlamak mümkün değil ; toplumuzunda ahlak değerleri açısından düşüş yaşamasıda bir diğer etken. Toplum olarak global dünyadan gelen bazı yenilikleri davranışları almakta başarılı olsak da ; kendi örf , adet ve ahlak değerleri  süzgecinden geçirmede başarılı olamıyoruz. Dışarıdan gelen bu yenilikleri olduğu gibi uyguladığımızda toplumumuza zarar verdiğini göremiyoruz. Oysaki toplumlar arasında benzerlik olsada hiç bir toplumun değerleri aynı değildir. Bu yeniliklere ne karşı durmalı nede hepten yenilikleri doğrudan topluma uyarlamalıyız. Bu tür dengeler korunduğunda hem toplum hem de bireyler açısından daha verimli olacaktır.


                      
      




  
            

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalarr yazınızı beğendim gerçekten de kimseye tahammülümüz kalmadı kendimiz dısında kimsenin bir önemi değeri hatta bazi durumlarda yaşamaya bile hakkı yok.Umarim bu sorunu aşabiliriz.Blogunuzu takibe aliyorum bana da beklerim bu arada blog konunuzu begendim ama tavsiyem daha sık yazı paylaşımı yapmanız.Bana da bekliyorum,bende bu ve benzeri konularda yazilar yazdim.Bloguma beklerim bendr yeni bir bloggerim.
http://kapsonunkalemi.blogspot.com.tr/

meraklı kurtcuk dedi ki...

merhabalar yazıma gösterdiğiniz ilgi ve beğeni için teşekkür ederim sizin bloğunuzuda takibime alıyorum. bundan sonra daha sık yazmaya çalışacağım tavsiyeleriniz için teşekkür ederim

Related Posts with Thumbnails