Earn free bitcoin
MERAKLI KURTCUK - SOSYALPROBLEMLER

24 Ağustos 2015 Pazartesi

OYSAKİ DEVİR......





Ülkemizin son günlerde içinde bulunduğu durum benim tadımı kaçırdığı gibi  bir çok kimseninde tadını kaçırmıştır.

Sürekli şehit haberleri çatışma haberleri toplum psikolojisini de adeta  alt üst etti.İnsanlar bakalım bugün kaç şehit haberi alacağız diye interneti ve gazeteleri açar hale geldiler.

İnsanların tahammül gücü gitgide azalıyor...Her şehit cenazesinde tepkiler dahada çoğalarak devam ediyor....

Oysa ki devir devleti yönetenlerin bunları iyi görüp daha birleştirici daha kucaklayıcı olma devridir.....

Oysa ki devir siyasi egoları bir kenara bırakıp birleşerek ortak tavır sergileme devridir...

Oysa ki devir sen sağcısın sen solcusun sen demokratsın sen değilsin devri değil gelin hap birlikte tüm halk olarak tekrar ayağa kalkıp tek yürek olma devridir.....

Oysa ki devir milletin verdiği vergiyle kırmızı plakalarla, milletvekili maaşıyla ortalıkta gezme mecliste uyuma zamanı değil milletin vekili olduğunu hatırlayıp milletim bekası için iş yapma devridir..

Oysa ki devir siyasilerin kendilerine malzeme yapmadan birleşerek sorunları bitireceği devirdir...

Oysa ki devir popilist yaklaşımlardan kaçınma devridir....


Bu yazımı kim okur ne kadar okunur kime ulaşır bilmiyorum ancak ben bu ülkenin hala o eski birliğe beraberliğe döneceği inancındayım...








6 yorum:

Ece Evren dedi ki...

Ben de kardeşim ,ben de.Bu böyle gitmez bence de.Toplum olarak düşünce birliğinde olmamız gerek.Ben çeşitli devirlere şahit olmuş biriyim.Böyle endişeye düşmemiştim.Allah vatanımızı,sınırlarını ve tüm halkımızı korusun.Amin diyorum hem de.Sağlıcakla kal.

Editör dedi ki...

Maalesef ülkemiz zor günlerden geçiyor.Bir Irak,bir Suriye bir filistin olmak istemiyorsak bu vatana sahip çıkmak ve birlik olmak zorundayız.Vatanımız iç ve dış düşmanlar tarafından kuşatılmış durumda,istihbarat ajanları cirit atıyor,kürt,türk düşmanlığı için ellerinden geleni yapıyorlar.Ne yazık ki sosyal medyada pek çok insanımızın bu oyunlara alet olup propaganda yaptığına şahit oluyoruz.Umarım yaşanan bu olaylar insanımızı ayrıştırmasın bütünleştirsin.Saygılarımla

RABİA SERTELİ dedi ki...

Çözüm süreci adıyla barış yapıldı şehit cenazeleri gelmiyor diye sevinirken ne olduysa oldu bir anda her şey değişti. Sil-baştan eski günlere dönüldü. Hakkımızda hayırlısı...

Unknown dedi ki...

Kesinlikle siyasi egoların bir kenara bırakılması gerekiyor... Halk bundan iyice sıkıldı... Şahsım adına siyasete hiç bir güvenim kalmadığını söyleyebilirim.. Böyle can yakan bir siyaset olabilirmi..:( :(

Resneli dedi ki...

Ülkenin acilen temiz bir siyasete geçmesi lazım..Temiz siyaset içinde egolardan arınmak lazım...

deeptone dedi ki...

off ya bi de önce şu dolar, terör filan bi halletseler :)

Related Posts with Thumbnails