Earn free bitcoin
MERAKLI KURTCUK - SOSYALPROBLEMLER

8 Mart 2019 Cuma

DÜNYA KLASİKLERİ - SİNDİRELLA (uyarlama)








Efendim ,

        Bir varmış bir yokmuş.Evvel zaman içinde kalbur saman içinde pireler berber iken develer tellal iken ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken  zamanın birinde Sindirella adında güzel bir kız varmış.

        Sindirella ve sgk emeklisi babası toki konutlarında bir evde yaşiyorlarmış. Sindirella'nın annesi küçükken vefat etmiş. O gün bu gündür babasıyla mutlu bir hayat yaşıyorlarmış. Babası bekar yaşamaktan bıkıp Sindirella'ya evleneceğini söylemiş. Sindirella istemese de bu karar karşı çıkamamış.Merakına yenik düşerek sormuş..

- Sindirella : Baba kiminle evleneceksin ?

- Baba : Şu aşşağıdaki konutlarda Neriman hanım var. Uzun süredir konuşuyoruz. Hem onunda kocası vefat etmiş iki kızıyla yaşıyorlar kardeş kardeş geçinir gidersiniz.


     Çaresiz kabul etmiş Sindirella. Babası evlenmiş Neriman hanımla iki kızı,Sindirella ve babası birlikte yaşamaya başlamışlar.Üvey annesi Sindirellaya çok kötü davranmaya başlamış. Sindirella  olanları anlatsa da babası kızına inanmıyormuş. Babası ev nüfusunun artması sebebiyle onları geçindirmek için bir işe girmiş.Pazarlama yapıyormuş.Günlerden bir gün babası pazarlama yapmaya bir iki haftalığına şehir dışına çıkmış. Bunu fırsat bilen üvey anne Sindirella'ya yapmadığını bırakmıyormuş.Evi temizletiyor,hakaret ediyor ve bütün gün çalıştırıyormuş.

     Bir gün Krallar holdingin veliahtı bir parti vereceğini tüm şehirde ve sosyal medyada duyurmuş tüm genç kızlar bu partiye davetliymiş.Bunu duyan Neriman'ın kızları heveslenmiş hemen hazırlıklara başlamışlar. Sindirella  katılmak istiyormuş ama bunu üvey annesine söylediğinde partiye katılmasına izin vermemiş.

     Parti akşamı Neriman ve kızları ve hazırlanıp partiye gitmişler Sindirella evde yalnız kalmış. Üzgün üzgün evde otururken bir peri belirivermiş.

Sindirella korkarak :

- Töbe Estağfirullah sizde kimsiniz. Beni korkutuyorsunuz kuzum..

Peri:

- Korkma ben iyilik perisiyim sen partiye gitmek istiyormusun hacı sen onu söyle.

Sindirella :

- Evet gitmek istiyorum.

Peri :

- Tamam o zaman bana oyuncak araba bul. Seni o partiye göndereceğim.Ancak gece yarısından önce evde olmalısın yoksa sihir bozulur.

Sindirella

- Tamam işte araba ne yapacaksan yap biran evvel partiye gideyim.

      Peri oyuncak arabaya sihirli değneğiyle dokunur son model bir arabaya dönüşür.  Sindirella partiye gider arabasını valeye verir içeri girer . İçeri girdiğinde salona bakıyor ortam yanıyor. Krallar holdingin veliahtı Sindirella'yı görüyor ve dansa kaldırıyor.Dans eğlence falan derken gece o saat 12ye yaklaştığını fark eden Sindirella koşarak uzaklaşırken merdivende ayakkabısını düşürüyor ve panikle uzaklaşıyor.

      Sindirellanın hızla uzaklaşmasına şaşıran Krallar Holdingin veliahtı ayakkabının sahibi kızdan çok hoşlandığı için adamlarına bütün şehri dolaşın ve bu ayakkabının sahibini bulmalarını emrediyor. Bütün şehri dolaşan adamlar Sindirella'nın evşne geliyor adamları gören Neriman hemen kızlarına denetiyor ayakkabı olmuyor bir türlü bu arada tuvaletleri temizleyen Sindirella çıkıp geliyor.Adamlar ayakkabıyı Sindirella'ya uyduğunu görünce holdinge kadar kendileriyle gelmelerini istiyorlar. Kral Holdingin veliahtı Sindirellayı hemen gözlerinden tanıyor ve Çırağan'da büyük bir düğünle evleniyorlar.

                       Sindirella parayı bulmuş mutlu mutlu yaşamaya başlıyor.......





14 yorum:

deeptone dedi ki...

oleeey gelcem okumayaaa :)

deeptone dedi ki...

ha haaa acaip güzel komik bu yaaa, ha haa toki, sgk, neriman hanım ha haa hacı ha haaaa sen yaz hep bunnardaan yaaa bunu da koycam bloguma haftabaşı herkes görsüün gülsüün yaaa :)

meraklı kurtcuk dedi ki...

Tesekkur ederim begendiginize sevindim..

Unknown dedi ki...

Süper olmuş elinize emeğinize sağlık hacı :)

meraklı kurtcuk dedi ki...

tesekkur ederim beğendiğinize sevindim

deeptone dedi ki...

koydum blogumaa başkaları da okusun bu tatliş öykünüüü :)

ErsinCe dedi ki...

harika bir yazım

kitaplıkkedisi dedi ki...

sindirella uyarlaması çok güzel olmuş canımm :)

Selen YILDIRIM dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım sizi de bloguma bekliyorum :)

Sevdiğim Günlük dedi ki...

Ellerinize sağlık masal uyarlamanıza bayıldım 😍

meraklı kurtcuk dedi ki...

Tesekkur ederim

Nesha dedi ki...

Ahhahahah şahane olmuş ya demek Neriman hanım :D

Arif ÖZTÜRK dedi ki...

Çok güzel. Emeğinize sağlık. Bazen masal uyarlamalarını çok seviyorum.

uzmanamator dedi ki...

Bayıldım yaaaa nasıl da olmuş 😄

Related Posts with Thumbnails